Przetargi - archiwum

Remont najstarszej części budynku Szkoły Podstawowej z adaptacją pomieszczeń na przedszkole i segment żywieniowy wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Chrostkowo na działce 491.

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

        Zamieszczanie obowiązkowe

      Zamieszczanie nieobowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY

Zamówienia publicznego




  Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)




Zawarcia umowy ramowej




 

 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

Nazwa:

GMINA CHROSTKOWO

Adres pocztowy:

Miejscowość:

CHROSTKOWO

Kod pocztowy:

87-602

Województwo:

KUJAWSKO-POMORSKIE

Tel.:
0-54 287-00-39


Fax:

0-54 287-00-39

 

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli dotyczy)

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy):

www.chrostkowo.bazagmin.pl

 

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

 Administracja rządowa centralna

 Administracja rządowa terenowa

 Administracja samorządowa

 Podmiot prawa publicznego

 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,  

      sąd lub trybunał

 

 Uczelnia publiczna

 Instytucja ubezpieczenia społecznego i 

     zdrowotnego   

 Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

 Inny (proszę określić): _________

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Remont najstarszej części budynku Szkoły Podstawowej z adaptacją pomieszczeń na przedszkole i segment żywieniowy wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Chrostkowo na działce 491.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:                  

 

 

 

 

 

Roboty budowlane

przysługuje odwołanie

nie przysługuje odwołanie







Dostawy




Usługi




II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest  remont najstarszej części budynku Szkoły Podstawowej z adaptacją pomieszczeń na przedszkole i segment żywieniowy wraz z infrastruktura towarzyszącą  w miejscowości Chrostkowo na działce 491.

Zakres zadania obejmuje:

Wymiana więźby dachowej, dachu  i ocieplenie konstrukcji dachu, wymiana stropów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana podłóg, przebudowa ścian działowych, przemurowanie kominów, wymiana  podłóg, wykonanie- przedłużenie klatki schodowej na strych, przystosowanie strychu na cele administracyjno-socjalne, wykonanie samodzielnego bloku żywieniowego wraz zapleczem kuchennym zaprojektowanego w poziomie parteru w wydzielonej części modernizowanego budynku, wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania, wodno- kanalizacyjnej i elektrycznej, wykonanie prac wykończeniowych (obłożenie ścian  w sanitariatach płytkami glazurowymi, malowanie pomieszczeń i korytarzy  ), ocieplenie ścian i wykonanie elewacji zewnętrznej budynku.

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

 

Słownik główny

Główny przedmiot

45214210-5

Dodatkowe przedmioty

45214100-1

45214200-2

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej   tak      ilość części ______*         nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej   tak       nie








 

* w celu podania szczegółów dotyczących poszczególnych części można wypełnić załącznik I

 

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

Okres w miesiącach: 6     lub    dniach:      

lub

 

data rozpoczęcia   / /     (dd/mm/rrrr) lub zakończenia  30/10/2008  (dd/mm/rrrr)   

 

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)

Wykonawca pod rygorem wykluczenia oferenta wnosi wadium w wysokości:

              20.000,00  PLN

do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 05 maja 2008 r. do godz. 10.00 i dołącza do oferty oryginał lub poświadczoną kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium.

2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert.

3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

1.1. pieniądzu;

1.2. poręczeniach bankowych;

1.3. gwarancjach bankowych;

1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;

1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824) dołączonych w oryginale do oferty.

4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego:

Kujawski Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Kujawskim O/Kikół Nr 67 9537 0000 2004 0040 6613 0001

z dopiskiem: „Remont i adaptacja budynku Szkoły Podstawowej w Chrostkowie"

1.      Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

2.      Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:

2.1.   upłynął termin związania ofertą;

2.2.   zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;

2.3.   zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.

3.      Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:

3.1.   który wycofał ofertę przez upływem terminu składania ofert;

3.2.   który został wykluczony z postępowania;

3.3.   którego oferta została odrzucona.

4.      Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu.

5.      Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

6.      Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

6.1.   odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

6.2.   nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

6.3.   zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

 

 

 

III.2) Warunki Udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.      O udzielenie zamówienia określonego w § 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1.1.   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.2.   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie orz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

1.3.   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

1.4.   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

1.      Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą załączyć do oferty sporządzonej, zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty wymienione w poniższej tabeli.

Lp.

Warunki wymagane do spełnienia przez Oferenta

Nazwa (rodzaj) dokumentu i jego cechy

Uwagi

1

Oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia.

/dokument wystawiany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/

 

dokument ten będzie stanowić
załącznik nr 1 do oferty,

2

Oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

 

 

Oświadczenie oferenta

 

 

dokument ten będzie stanowić
załącznik nr 2.1. do oferty,
wzór dokumentu jest
dodatkiem  do siwz

 

Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia

 

 

 

 

Kserokopia, potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz aktualne  zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert.

+

 

dokument ten będzie stanowić
załącznik nr 2.2. do oferty,



 

Udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej trzech robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem

Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku muszą być:

a) wykaz zawierający następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, podstawowe dane charakteryzujące wykonane roboty (w tym powierzchnia), opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót,

b) dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością np. referencje

dokument ten będzie stanowić
załącznik nr 2.3 do oferty,



3

Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

Oświadczenie oferenta

 

zg załącznikiem nr 2.1. od oferty





4

Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Oświadczenie oferenta

 

zg załącznikiem nr 2.1. od oferty

5

Warunek realności oferty

Wypełniony kosztorys ofertowy, który jest podstawą do określenia ceny oferty, sporządzony na podstawie załączonego do siwz przedmiaru robót

Dokumenty będą stanowić

załączniki nr 3 do oferty

 

6

Upoważnienie do podpisania oferty popisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym (lub innym dokumencie, o którym mowa w rubryce 1) jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta w przypadku podpisania oferty przez osobę nieupoważnioną

Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty

dokument ten będzie stanowić
załącznik nr  4 do oferty,
wzór dokumentu jest
dodatkiem  do siwz


7

Gotowość do zawarcia umowy ubezpieczenia na czas remontu  obiektu wraz z przylegającym terenem budowy od zdarzeń losowych, i  odpowiedzialności  cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków

Oświadczenie oferenta

Załącznik nr 5 do oferty

8

Harmonogram prac

Wypełniony harmonogram prac

Załącznik nr 6 do oferty

wzór dokumentu jest dodatkiem do siwz

 

Wadium

Dowód wniesienia wadium.

wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych.

dukument ten będzie stanowić

załącznik nr 7 do oferty

8

Umowa

Parafowanie ostatniej strony umowy

dokument ten będzie stanowić

załącznik  nr 8 do oferty

 

 

 

 

 

2.      Oferent może załączyć do oferty inne dokumenty, które jego zdaniem spełniają warunki stawiane przez ustawę o zamówieniach publicznych i zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednak zamawiający może odrzucić każdy z tych dokumentów, jeżeli nie spełni on warunków zamówienia.

3.      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 3 powyższej tabeli składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:

1.      jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym,

2.      nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości.

4.      Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

5.      Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu.

6.      Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.

7.      Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

8.      Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony     

 

Przetarg ograniczony          

Negocjacje z ogłoszeniem    

Dialog konkurencyjny                

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg  ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)


Liczba wykonawców     

 

lub  minimalna liczba      / maksymalna liczba    

 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena                                                         

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1. Cena - 100pkt

2.                               

3.                               

4.                               

5.                               

Znaczenie

100%

          

          

          

          

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna   

 tak    adres strony, na której będzie prowadzona                                          nie

 

 

IV.3) Informacje administracyjne

 IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.chrostkowo.bazagmin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.chrostkowo.bazagmin.pl

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):

 

Nie dotyczy

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

 

Nie dotyczy

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data:  05/05/2008  (dd/mm/rrrr)                                              Godzina: 10:00

 

Miejsce:

Sekretariat Urzędu Gminy Chrostkowo, 87-602 Chrostkowo

IV.3.4) Termin związania ofertą

Do :  / /     (dd/mm/rrrr

lub

okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)

                                                                                          

                                                                                          

 

 

 

 

WÓJT GMINY

 

ELŻBIETA MAZANOWSKA

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 kwietnia 2008 16:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jakub Mazur
Ilość wyświetleń: 2592
14 kwietnia 2008 09:14 (Jakub Mazur) - Zmiana treści dokumnetu.
14 kwietnia 2008 08:52 (Jakub Mazur) - Dodanie załącznika.
14 kwietnia 2008 08:51 (Jakub Mazur) - Dodanie załącznika.
Zatrzymaj banner przewijany