|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie obowiązkowe
Zamieszczanie nieobowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY |
|||
Zamówienia publicznego |
Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
(DSZ) |
||
Zawarcia umowy ramowej |
|
|
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres
Nazwa: GMINA CHROSTKOWO |
||
Adres pocztowy: |
||
Miejscowość: CHROSTKOWO |
Kod
pocztowy: 87-602 |
Województwo: KUJAWSKO-POMORSKIE |
Tel.: 0-54 287-00-39 |
Fax: 0-54 287-00-39 |
|
Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli dotyczy) Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): www.chrostkowo.bazagmin.pl |
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
II.1) Opis
* w
celu podania szczegółów dotyczących poszczególnych części można wypełnić
załącznik I
II.2) Czas trwania
zamówienia lub termin WYKONANIA
Okres
w miesiącach: 6 lub dniach: lub data rozpoczęcia / / (dd/mm/rrrr) lub zakończenia 30/10/2008 (dd/mm/rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja
na temat wadium (jeżeli dotyczy) Wykonawca pod rygorem wykluczenia oferenta wnosi wadium w wysokości: 20.000,00 PLN do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 05 maja 2008 r. do godz. 10.00 i dołącza do oferty oryginał lub poświadczoną kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium. 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.1. pieniądzu; 1.2. poręczeniach bankowych; 1.3. gwarancjach bankowych; 1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824) dołączonych w oryginale do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Kujawski Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Kujawskim O/Kikół Nr 67 9537 0000 2004 0040 6613 0001 z dopiskiem: „Remont i adaptacja budynku Szkoły Podstawowej w Chrostkowie" 1. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 2.1. upłynął termin związania ofertą; 2.2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 2.3. zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 3.1. który wycofał ofertę przez upływem terminu składania ofert; 3.2. który został wykluczony z postępowania; 3.3. którego oferta została odrzucona. 4. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. |
III.2) Warunki Udziału
Opis warunków
udziału w postępowaniu (z
uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia określonego w § 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie orz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą załączyć do oferty sporządzonej, zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty wymienione w poniższej tabeli.
2. Oferent może załączyć do oferty inne dokumenty, które jego zdaniem spełniają warunki stawiane przez ustawę o zamówieniach publicznych i zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednak zamawiający może odrzucić każdy z tych dokumentów, jeżeli nie spełni on warunków zamówienia. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 3 powyższej tabeli składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 2. nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. 6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 7. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. |
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV. 2) Kryteria OCENY
OFERT
IV.3) Informacje
administracyjne
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której
jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.chrostkowo.bazagmin.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.chrostkowo.bazagmin.pl |
IV.3.2) Opis potrzeb i
wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do
udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu (jeżeli dotyczy): Nie dotyczy |
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje
nagrody: Nie dotyczy |
IV.3.3)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Data: 05/05/2008 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10:00 Miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Chrostkowo, 87-602 Chrostkowo |
IV.3.4) Termin związania
ofertą Do : / / (dd/mm/rrrr lub okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6)
Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy) |
WÓJT
GMINY
ELŻBIETA
MAZANOWSKA
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Chrostkowo