Informacja o środowisku

Obwieszczenie - możliwość zapoznania się z projektem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.

Chrostkowo, dnia 05.05.2015 r.

 

UG.6220.03.2014

 

OBWIESZCZENIE

 

Na podstawie art. 10§1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 roku, poz. 267 z późn. zm.) oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 roku, poz. 1235 ze zm.) zawiadamiam o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w toczącym się postępowaniu administracyjnym w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji celu publicznego  pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 170213C Ksawery-Gołuchowo”.

Z zebranymi dowodami, materiałami, zgłoszonymi żądaniami oraz aktami sprawy w tym projektem decyzji można zapoznać się w budynku Urzędu Gminy Chrostkowo, pokój nr 25 w godzinach pracy  urzędu w terminie 14 dni od upublicznienia niniejszego zawiadomienia.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 20, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy  z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 roku, poz. 1235 ze zm.), stosuje się przepisy art. 49 Kodeksu postepowania administracyjnego – niniejszą informację o wydanej decyzji podaje się stronom do wiadomości przez zamieszczenie w rejestrze danych o środowisku (http://bip.chrostkowo.pl/sios/rejestr), na stronie BIP Urzędu Gminy Chrostkowo (http://www.bip.chrostkowo.pl/), zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Chrostkowo oraz w miejscu planowanej inwestycji poprzez sołtysów sołectw Ksawery i Gołuchowo.

Po upływie 14 dni postępowanie zostanie zakończone wydaniem decyzji administracyjnej.

 

                                                                                                                                                   Wójt Gminy

                                                                                                                                                   Mariusz Lorenc

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 05.05.2015 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Monika Siemiątkowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 maja 2015 14:35
Dokument wprowadzony do BIP przez: Łukasz Lazarowski
Ilość wyświetleń: 1663
05 maja 2015 14:35 (Łukasz Lazarowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 maja 2015 14:35 (Łukasz Lazarowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 maja 2015 14:35 (Łukasz Lazarowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany