Wymagane dokumenty:
Wypełniony wniosek powinien zawierać:
Kopie dokumentów należy poświadczyć „za zgodność z oryginałem".
Wniosek można złożyć:
Opłata skarbowa uiszczana jest przy składaniu wniosku o wydanie zezwolenia na konto Urzędu: Bank Spółdzielczy O/Lipno 82 9542 0008 2004 0030 0013 0007 - zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r. (Dz.U. z 2021 poz. 1923 z późn.zm.) opłata za wydanie zezwolenia wynosi 107,00 zł.
W przypadku złożenia pełnomocnictwa, do wniosku należy dołączyć kserokopię dowodu wpłaty za złożenie pełnomocnictwa w kwocie 17,00 zł. Obowiązuje zwolnienie z opłaty za złożenie pełnomocnictwa w przypadku, jeśli pelnomocnictwo jest udzielane małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.
Rozpatrzenie wniosku i wydanie decyzji administracyjnej następuje w terminie miesiąca od daty złożenia wniosku. W szczególnych przypadkach - do 2 miesięcy.
Art.8 ustawy z dnia 13 września 1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2022 r. poz. 1297 z późn. zm).
Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Włocławku, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Wójta Gminy Chrostkowo.
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu Gminy lub pokoju nr 29- referat prowadzący sprawę.
Wszelkie informacje można uzyskać pod nr telefonu 54 306 75 42.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Chrostkowo